Stedlig kurs

Verdiskapning for kunden

Oppdatering:
Regnskapsfører
Revisor
  • Regnskapsfører:
  • Annet 7
    Klokke Klokke ikon
  • Revisor:
  • Annet 7
    Klokke Klokke ikon
!

Utgått kurs

Dette kurset er utgått og kan ikke lenger kjøpes. Gå til kursoversikt for alternativ.

Om kurset

Del:

I dette kurset vil du få innblikk i hvordan du kan knytte kundene til deg på en enda bedre måte. Du vil få konkrete tips og metoder for hvordan kunden vil oppleve deg som særdeles verdifull. I løpet av kurset får du innsikt i hvordan gå fra teori til handling. Du vil lære å bli tryggere, i tillegg få kunnskap i hvordan formidle din kunnskap på en måte, hvor du blir hørt. Din evne til å kommunisere og få skapt verdier for kundene vil bli enda viktigere i fremtiden. Nå kan du være i forkant, og glede deg til fortsettelsen. 

Målgruppe

Kurset passer for alle som jobber med tjenesteyting og som har direkte og indirekte kundekontakt og som ønsker og få synliggjort verdien i større grad overfor sine kunder. Du har lyst å utvikle deg selv og ser verdien av å utvikle kompetansen rundt din kommunikasjon og formidlingsevne. Kurset blir spesielt vinklet opp i mot regnskapsbransjen, men passer også for andre bransjer.

Innhold

  • Forstå kommunikasjon på et dypere plan
  • Hva er verdifullt for kunden?
  • Fortelle eller stille spørsmål?
  • Sannheter og overbevisninger
  • Rådgivning eller sparringspartner?
  • Synliggjøre verdien for kunden
  • Relasjonen er avgjørende 
  • Dyrt eller koster mer?
  • Psykologiske prinsipper
  • Forventningsavklaring med kunden
  • Slik trener jeg for å bli enda bedre

Gjennomføring

Kurset består av både forelesning, praktiske øvelser samt gruppeoppgaver. Deltakerne vil få være delaktig i diskusjons- og refleksjonsoppgaver.

Pris

Medlem: 3100,-
Ansatt i medlemsbedrift: 3300,-
Normalpris: 4100,-
* Pris for servering og mva tilkommer

Aktuelle kursdatoer og steder
  • Det er ingen planlagte kurs akkurat nå