Hvordan sikre at vi får fornøyde kunder, oppfyller myndighetenes krav og har godt samarbeid internt? Dette er blant de viktigste spørsmålene vi alle har i våre yrker, og spesielt viktig er spørsmålene for de av oss som har ledelsesansvar.
I dette kurset fokuserer vi på optimal organisering og samhandling internt, ut mot kunder og med andre samarbeidspartnere. Vi går nærmere inn i regelverk som påvirker oss, og hvilke funksjoner/roller som et regnskapsforetak må eller kan ha.
Målgruppe
Dette kurset passer særlig godt for de som har en lederrolle i regnskapsforetak eller som sitter i styret. Kurset passer også for de som har særskilte roller som f.eks oppdragsansvarlig, kvalitetsansvarlig og hvitvaskingsansvarlig, og for andre medarbeidere som ønsker innsikt i hva vi skal forvente av roller og hvordan virksomheten kan organiseres og fungere.
Pris
Medlem: 3100,-
Ansatt i medlemsbedrift: 3300,-
Normalpris: 4100,-
* Pris for servering og mva tilkommer