Workshop: Kundedrevet salgsinnovasjon

Regnskap Norge ønsker å gi deg som medlem relevant og praktisk kunnskap og verktøy for å videreutvikle dine egenskaper innen relasjonsbygging, salg og markedsføring.

Bakgrunn

Workshopen ”Kundedrevet Salgsinnovasjon” gir deg kunnskap om nye måter dine kunder fatter sine beslutninger om å kjøpe tjenester på. Workshopen vil gi deg kunnskap om hvordan du kan vokse din bedrift sammen med dine kunder. I tillegg vil du få praktiske verktøy som hjelper deg å bli mer effektiv i hvordan du utvikler ny business og i hvordan du øker dine kunders tilfredshet. 

Se video for mer informasjon om workshopen. 

Hva får du med deg hjem fra workshopen?

  • The Customer Journey Canvas™ (“CJC”)
  • My Service Offerings™
  • Trusted Advisor Compass™ (“TAC”)

Mulige tilleggsleveranser etter behov

  • 1-to-1 Coaching sesjoner for å gå gjennom CJC og TAC™
  • ”Hvordan bli en Betrodd Rådgiver” WorkshopInsights Discovery® Workshop

 

TID

AGENDA

08.30-08.45

Velkommen og introduksjon  

08.45-10.15

Innsikt – ”Kundedrevet” slik vi kjenner det, er historie

10.15-10.30

Pause

10.30-12.00

”Kundeopplevelse” er det nye – The Customer Journey Canvas™

12.00-12.30

Lunsj

12.30-13.30

Kommunikasjon og kundeopplevelsen (av Nils Apeland)

13.30-15.00

“Kundeopplevelsen” er det nye (fortsettelse) 

15.00-15.15

Pause

15.15-16.30

“Kundeopplevelsen” er det nye (fortsettelse) 

16.30-17.15

Reisen fremover – målsetting og verktøy for kundedrevet salgsinnovasjon 

17.15-17.30

Refleksjoner fra dagen og avslutning 

 

Personene bak

 

Tonje Elisabeth Aarøe
Tonje Elisabeth er medgrunnlegger og partner i Growthitude AS og en ekspert innen feltet endringshåndtering i den digitale verden. Hun har jobbet 15 år innen salgs og markedsføringsmiljøer med kunder innenfor alle industrier. Dette i selskaper som Hegnar Media, Microsoft Advertising og Google. 

 

Luis Garcia-Bory
Luis Garcia-Bory er medgrunnlegger og partner i Growthitude AS. I over to tiår har han vært en strategisk rådgiver for C-suite ledere i store europeiske selskaper, SMB eiere, entreprenører og veldedige organisasjoner. Han har vært konsulent, prosjektleder, finansrådgiver og jobbet i ledelsen i selskaper som PwC, UBS og Goldman Sachs.

 

Nils Marius Apeland
Nils M. Apeland eier og driver firmaet Bedre Kommunikasjon AS, er assosiert partner i First House og underviser i kommunikasjonsfag ved Markedshøyskolen i Oslo. Nils er spesialist på temaet PR og omdømmebygging og er en anerkjent og mye brukt foredragsholder innen kommunikasjonsfaget. 

 

Interessert?

Ønsker du en bedriftstilpasset workshop for din regnskapsbedrift? Lurer du på pris?

Ta kontakt på post@regnskapnorge.no for mer informasjon.