Workshop: Kundedrevet salgsinnovasjon

Bakgrunn
Workshopen ”Kundedrevet Salgsinnovasjon” gir deg kunnskap om nye måter dine kunder fatter sine beslutninger om å kjøpe tjenester på. Workshopen vil gi deg kunnskap om hvordan du kan vokse din bedrift sammen med dine kunder. I tillegg vil du få praktiske verktøy som hjelper deg å bli mer effektiv i hvordan du utvikler ny business og i hvordan du øker dine kunders tilfredshet.
Se video for mer informasjon om workshopen.
Hva får du med deg hjem fra workshopen?
- The Customer Journey Canvas™ (“CJC”)
- My Service Offerings™
- Trusted Advisor Compass™ (“TAC”)
Mulige tilleggsleveranser etter behov
- 1-to-1 Coaching sesjoner for å gå gjennom CJC og TAC™
- ”Hvordan bli en Betrodd Rådgiver” WorkshopInsights Discovery® Workshop
TID |
AGENDA |
08.30-08.45 |
Velkommen og introduksjon |
08.45-10.15 |
Innsikt – ”Kundedrevet” slik vi kjenner det, er historie |
10.15-10.30 |
Pause |
10.30-12.00 |
”Kundeopplevelse” er det nye – The Customer Journey Canvas™ |
12.00-12.30 |
Lunsj |
12.30-13.30 |
Kommunikasjon og kundeopplevelsen (av Nils Apeland) |
13.30-15.00 |
“Kundeopplevelsen” er det nye (fortsettelse) |
15.00-15.15 |
Pause |
15.15-16.30 |
“Kundeopplevelsen” er det nye (fortsettelse) |
16.30-17.15 |
Reisen fremover – målsetting og verktøy for kundedrevet salgsinnovasjon |
17.15-17.30 |
Refleksjoner fra dagen og avslutning |
Personene bak
Tonje Elisabeth Aarøe |
|
Luis Garcia-Bory |
|
Nils Marius Apeland |
Interessert?
Ønsker du en bedriftstilpasset workshop for din regnskapsbedrift? Lurer du på pris?
Ta kontakt på post@regnskapnorge.no for mer informasjon.