RN Digital Signering

Enklere signering av dokumenter

Vi lanserer RN Digital Signering i begynnelsen av mars til alle våre medlemsbedrifter. Produktet gjør hverdagen enklere for deg og dine kunder og forenkler det daglige arbeidet med dokumenter som trenger kundesignatur. Ved hjelp av BankID kan kunden signere avtaler, dokumenter og liknende. Du kan være trygg på at den som signerer er den rette personen, og signaturen er like juridisk bindende som en avtale signert med penn. 

Løsningen er tilpasset medlemsbedrifter

Sammen med BankID har vi utviklet en løsning som er tilpasset regnskapsbedrifter og deres kunder. Signerte dokumenter hentes ned og  lagres elektronisk uten å skanne og arkivere manuelt. 

RN Digital Signering gjør det mulig med inntil 8 digitale signaturer. Denne løsningen kan dermed brukes f.eks. når årsregnskap- og beretning skal underskrives av styret eller en ny avtale skal inngås. Løsningen vil spare bedriften for mye tid og penger!

Lanseres i mars

Produktet blir tilgjengelig for bestilling i starten av mars. Vil du vite mer om RN Digital Signering og få mer informasjon? Fyll ut kontaktskjema så tar vi kontakt!