Problemer ved avspilling av nettkurs

Ved problemer under avspilling av nettkurs kan rådene under forhåpentligvis hjelpe deg i gang.

1)     Forsøke å bytte videoavspiller

2)     Bruk en annen nettleser, f.eks. Chrome, Edge eller Firefox

3)     Forsøk avspilling i inkognito/privat-modus 

4)     Forsøk avspilling fra en annen PC eller enhet om mulig 

5)     Dersom man er pålogget VPN/Citrix og opplever problemer, prøv å logge på internett direkte

6)     Dersom man bruker Adblock eller annet nettleser-tillegg for å blokkere annonser/reklame, så kan dette påvirke progresjonen og gjennomføringen. Vi anbefaler å prøve en oppdatert nettleser uten AdBlock-plugins

7)     Ta en omstart av enheten/PCen

8)     Logg ut fra www.regnskapnorge.no og tilbake inn igjen

Et tips er å velge ønsket nettkurs og spille det av i 2 minutter. Merk deg tidskoden på tidslinjen i videospilleren – progresjonen lagres hvert 30. sekund av løsningen. Gå ut av nettkurset og så tilbake igjen for å gjenoppta. Dersom avspillingen starter der du stoppet, så skal problemet være løst. 

Lykke til!