Problemer ved avspilling av nettkurs
1) Forsøke å bytte videoavspiller
2) Bruk en annen nettleser, f.eks. Chrome, Edge eller Firefox
3) Forsøk avspilling i inkognito/privat-modus
4) Forsøk avspilling fra en annen PC eller enhet om mulig
5) Dersom man er pålogget VPN/Citrix og opplever problemer, prøv å logge på internett direkte
6) Dersom man bruker Adblock eller annet nettleser-tillegg for å blokkere annonser/reklame, så kan dette påvirke progresjonen og gjennomføringen. Vi anbefaler å prøve en oppdatert nettleser uten AdBlock-plugins
7) Ta en omstart av enheten/PCen
8) Logg ut fra www.regnskapnorge.no og tilbake inn igjen
Et tips er å velge ønsket nettkurs og spille det av i 2 minutter. Merk deg tidskoden på tidslinjen i videospilleren – progresjonen lagres hvert 30. sekund av løsningen. Gå ut av nettkurset og så tilbake igjen for å gjenoppta. Dersom avspillingen starter der du stoppet, så skal problemet være løst.
Lykke til!