Delta digitalt
|
Om systemet Digital generalforsamling til Regnskap Norges gjøres via systemet Microsoft Teams. |
|
Hvordan får jeg tilgang til digital generalforsamling? I forkant av generalforsamlingen vil du motta en møteinnkallelse med lenke til den digitale generalforsamlingen på epost. Denne eposten sendes eksklusivt til deltakere som har meldt seg på generalforsamlingen, og det er viktig å ikke dele epost eller kobling med andre. Du har også tilgang til lenken til møtet i sidemenyen på denne siden. |
![]() |
|
Trenger jeg Teams-bruker? Nei. Hvis du ikke har en Teams-bruker, åpnes denne lenken i nettleseren din. Hvis du ser valget under klikker du på "Fortsett i denne nettleseren". |
|
|
|
Slippe inn i møtet Når du slippes inn i møtet er både ditt kamera og din mikrofon avslått fra vår side, og det er kun ved tildelt taletid at vi slår på mikrofon og kamera. Hvis du ser at ditt kamera og din mikrofon ikke er slått av, er det fint om du slår av før du klikker på "Bli med". Se punkt to og tre i bildet under. Hvis du er med i nettleseren må du også skrive inn navnet ditt. (Punkt en i bildet under). Dette er for at vi skal kunne finne deg og åpne for tale hvis det er nødvendig, og for at vi skal ha oversikt over hvem som er med i møtet. For de som bruker Teams-applikasjonen kommer navn automatisk opp. Når du har sjekket innstillingene dine og er fornøyd, klikker du på "Bli med nå" for å gå til møtet. (Punkt 4 i bildet under). |
![]() |
|
Taletid Hvis du planlegger å be om taletid er det viktig at du har kamera enten på datamaskin eller som web-kamera, og at du har en mikrofon på datamaskin eller hodetelefoner som gir god lyd. Test gjerne med en kollega på kontoret på forhånd hvis du er i tvil. Progresjon i møtet vil bli håndtert av møteleder, og hvis du skal ha taletid vil du få navnet ditt lest opp når det er din tur å gå på lufta. Vi gjør oppmerksom på at både avstemming og replikker håndteres ved bruk av SmartVote. Les mer om det her. |
Lenke til generalforsamlingen 2026
Generalforsamlingen 2026 gjennomføres på Microsoft Teams. Du må være påmeldt for å kunne delta.
Gå til generalforsamling i Teams

