Hvordan sikre at vi får fornøyde kunder, oppfyller myndighetenes krav og har godt samarbeid internt? Dette er blant de viktigste spørsmålene vi alle har i våre yrker, og spesielt viktig er spørsmålene for de av oss som har ledelsesansvar.
I dette kurset fokuserer vi på optimal organisering og samhandling internt, ut mot kunder og med andre samarbeidspartnere. Vi går nærmere inn i regelverk som påvirker oss, og hvilke funksjoner/roller som et regnskapsforetak må eller kan ha.
Målgruppe
Dette kurset passer særlig godt for de som har en lederrolle i regnskapsforetak eller som sitter i styret. Kurset passer også for de som har særskilte roller som f eks oppdragsansvarlig, kvalitetsansvarlig og hvitvaskingsansvarlig, og for andre medarbeidere som ønsker innsikt i hva vi skal forvente av roller og hvordan virksomheten kan organiseres og fungere.
Hovedfokus vil være virksomheter som fører regnskap for andre, men også interne regnskapsavdelinger vil finne relevant innhold.
Pris
Medlem: 3100,-
Ansatt i medlemsbedrift: 3100,-
Normalpris: 4200,-
* Pris for servering og mva tilkommer