Hvordan bli kundens støttespiller

Varighet: 3 kurstimer
Medlem: 1000,- Ansatt i medlemsbedrift: 1000,- Normalpris: 1350,-
Medlem: 1000,- Ansatt i medlemsbedrift: 1000,- Normalpris: 1350,-
GRUNNLEGGENDE NIVÅ Kurset setter fokus på de endringer som skjer i regnskapsbransjen og hvordan man tilpasser seg en drift hvor samhandlingen med kunden skjer digitalt, skybasert og delt.
Del:

 Vi drøfter hvordan vi skal få til en god omstilling med en dreining av tjenestene mot tilleggstjenester. Vi drøfter den enkeltes ansvar for å delta i endringsprosessen og områder for regnskapsnær enkel rådgivning som saksbehandler bør ha fokus på og beherske.

Målgruppe

Alle ansatte på regnskapskontoret

Innhold

  • Hva skjer i regnskapsbransjen
  • Den teknologiske utvikling, hvordan påvirkes vi?
  • Hvilke kompetanse og bemanningsbehov kreves 
  • Den ansattes ansvar i endringsprosesser
  • Hvordan skape ønsket endring?
  • Regnskapsnær rådgivning

Gjennomføring

Nettkurs - streamet forelesning Fra dagen du kjøper kurset har du 180 dager på deg til å fullføre kurset.

Pris

Medlem: 1000,-
Ansatt i medlemsbedrift: 1000,-
Normalpris: 1350,-

  • Kursleder:
    Helge Johnny Mass Andersen
    Seniorkonsulent/Autorisert regnskapsfører