Nettkurs

Hvordan bli kundens støttespiller

Varighet: 3 kurstimer
Medlem: 1000,- Ansatt i medlemsbedrift: 1000,- Normalpris: 1350,-
Medlem: 1000,- Ansatt i medlemsbedrift: 1000,- Normalpris: 1350,-

Om kurset

Del:
GRUNNLEGGENDE NIVÅ Kurset setter fokus på de endringer som skjer i regnskapsbransjen og hvordan man tilpasser seg en drift hvor samhandlingen med kunden skjer digitalt, skybasert og delt. Vi drøfter hvordan vi skal få til en god omstilling med en dreining av tjenestene mot tilleggstjenester. Vi drøfter den enkeltes ansvar for å delta i endringsprosessen og områder for regnskapsnær enkel rådgivning som saksbehandler bør ha fokus på og beherske.

Målgruppe

Alle ansatte på regnskapskontoret

Kursinnhold

  • Hva skjer i regnskapsbransjen
  • Den teknologiske utvikling, hvordan påvirkes vi?
  • Hvilke kompetanse og bemanningsbehov kreves 
  • Den ansattes ansvar i endringsprosesser
  • Hvordan skape ønsket endring?
  • Regnskapsnær rådgivning

Undervisningsform

Nettkurs - streamet forelesning Fra dagen du kjøper kurset har du 180 dager på deg til å fullføre kurset.

Pris

Medlem: 1000,-
Ansatt i medlemsbedrift: 1000,-
Normalpris: 1350,-

  • Kursleder:
    Helge Johnny Mass Andersen
    Seniorkonsulent/Autorisert regnskapsfører