Hvorfor er du i business? - Kraften av "Hvorfor"!

Regnskapsbransjen utfordres fra alle kanter som i alle andre bransjer. Den teknologiske utviklingen, og hvordan automatisering og teknologi påvirker arbeidsoppgaver er to av utfordringene. Hvordan skiller du deg ut i mengden?

Bakgrunn

Regnskap Norge ønsker å gi deg som medlem relevant og praktisk kunnskap og verktøy for å videreutvikle dine kollegaer og din virksomhet.

Se video som forklarer mer om formålet med workshopen.

Formål

“Kraften av Hvorfor” workshopen, som er spesifisert nedenfor, gir deg en plattform for å definere hva det er som skiller deg og din business fra andre i markedet. Du vil også lære hvordan du kan kommunisere dette på en effektiv måte til dine kunder. Workshopen vil gi deg nye ideer til tjenester du kan tilby både potensielle og eksisterende kunder og praktiske verktøy som vil hjelpe deg med å utvikle ny fremtidig business.

Hva får du med deg hjem fra workshopen?

  • My Colour Palette™;
  • My Service Offerings™
  • Value Proposition Canvas™
  • Trusted Advisor Compass™ (“TAC”)

Mulige tilleggsleveranser etter behov

  • 1-to-1 Coaching sesjoner for å gå gjennom TAC™
  • Kundedrevet SalgsInnovasjon WorkshopInsights Discovery® Workshop

---------

“Kraften av Hvorfor” - Tentativ agenda for en workshop for din bedrift

TID 

AGENDA

08.30-10.00

Velkommen og introduksjon

10.00-10.15

Pause

10.15-11.45

Sanne Farger – rollen din personlige profil spiller i utviklingen av ditt Hvorfor

11.45-12.15

Lunsj

13.00-13.45

Sett Dine Farger på Lerretet – Value Proposition Canvas™ 

13.45-14.45

Utvikling av kunderelasjon og kommunikasjon (av Nils Apeland) 

14.45-15.30

Sett Dine Farger på et Lerret (fortsettelse) 

15.30-15.45

Pause

15.45-16.30

Å Male Ditt Hvorfor

16.30-17.15

Ditt Hvorfor som et Målsettingsverktøy   

17.15-17.30

Refleksjoner fra dagen og avslutning

Interessert?

Ønsker du en bedriftstilpasset workshop for din regnskapsbedrift? Lurer du på pris?

Ta kontakt med post@regnskapnorge.no for mer informasjon.

Tilbake til strategi